25.08.2021

6 top digitalnih izrazov 1. del

Ostanite na vrhu marketinške igre! Izraze in definicije digitalnega marketinga lahko razvrstimo na različna področja - SEO ali optimizacija iskalnikov, trženje v družabnih medijih, trženje po e-pošti, video, plačljivo oglaševanje, trženje vplivnežev, digitalni PR in drugi. Po drugi strani obstajajo splošni, tehnični in operativni izrazi, ki so pomembni za vse oddelke.

1. A / B testiranje

Znano tudi kot split testiranje - postopek testiranja dveh različic digitalnih vsebin s ciljno publiko, prednost se nauči z merjenjem s stopnjo konverzije - uporablja se pri testiranju e-novic, e-poštnih vrstic, socialnih oglasov, pozivov k dejanju, in kopijo ciljne strani, če želite vedeti, katera različica ima večje možnosti za izvedbo želenega dejanja, kot je naročanje na plačljivo članstvo.

2. Partnersko trženje

Strategija, ki nagrajuje „podružnice“, tj. Ljudi ali organizacije zunaj podjetja za privabljanje novih strank ali obiskovalcev; izvedeno s promocijo, kot so oglasi ali vsebina na spletnem mestu podružnice, za provizijo na podlagi števila ustvarjenih strank - uporabljenih na osebnih spletnih mestih ali spletnih mestih za življenjski slog za priporočila izdelkov

3. Pozicioniranje blagovne znamke

Ustvarjanje identitete blagovne znamke in povezovanje z njo, ki se razlikuje od konkurentov s tonom, glasom in vizualnim oblikovanjem oglasov, promocijo, logotipom, zastopanostjo v družabnih medijih itd. - ustvarja diferenciacijo trga, gradi ugled, spodbuja prodajo in osredotoča trženje vaše blagovne znamke sporočilo.

4. Strategija vsebine

Načrtovanje in izvajanje digitalnih vsebin, da bo delovala enotno; vključuje ustvarjanje in distribucijo vsebin za kampanje digitalnega trženja, kot so objave v spletnih dnevnikih, članki, objave v družabnih medijih, videoposnetki, poddaje, e-knjige, vodniki, spletni seminarji itd .; vključuje preskušanje za merjenje uspešnosti vsebine - vsebina je osnova, na kateri temeljijo vse tržne tehnike. Ta izraz digitalnega trženja je tudi temeljna sestavina kampanj za vsebinsko trženje.

5. Stopnja pretvorbe

Odstotek uporabnikov, ki so izvedli želeno dejanje; izračunano tako, da se celotna velikost občinstva deli s skupnim številom uporabnikov, ki se »pretvorijo«; na primer tisti, ki so kliknili odstotek stopnje konverzije oglasa, se uporablja kot meritev, pri kateri tržniki poskušajo izboljšati nadaljnjo rast. Strategije digitalnega trženja skoraj vedno temeljijo na podatkih in ta izraz digitalnega trženja je eden najpogostejših parametrov, izmerjenih za določanje uspešnosti katere koli kampanje.

6. CPA ali cena na nakup

Model določanja cen, ki zaračuna samo, ko se ustvarijo potencialni kupci, prodaje ali konverzije; gre za finančno metriko, ki meri stroške pridobivanja ene plačljive stranke - tržnikom pomaga vedeti, koliko si podjetje lahko privošči, da plača za potencialne stranke in spodbudi rast novih strank.