09.09.2021

6 top digitalnih izrazov 2. del

Nadaljujemo z našimi digitalnimi izrazi. Sedaj si bomo pogledali 6 najpogostejših izrazov za merjenje, ki jih je potrebno razumeti pri ogledu analitike.

1. Stopnja odtekanja

Stopnja odtekanja je merilo za izračun zadrževanja strank in je pomembno za podjetja s ponavljajočimi se prihodki. Podjetjem pomaga ugotoviti, koliko strank izgubi v danem časovnem obdobju.

Če želite izračunati stopnjo odtekanja, delite število izgubljenih strank v časovnem obdobju s številom strank, ki ste jih imeli na začetku časovnega obdobja.

2. Stroški pridobivanja strank (CAC)

Točno tako zvenijo stroški pridobivanja strank - stroški, povezani s spreminjanjem potencialnega kupca v stranko. CAC je običajno izražen kot razmerje:

 

 

3. Cena na potencialno stranko (CPL)

Cena na potencialno stranko se nanaša na znesek, porabljen za pridobitev potencialne stranke. Ti stroški se močno upoštevajo pri CAC. Najpogostejši primer uporabe cene na potencialno stranko je mogoče najti v plačanem oglaševanju, kjer obstaja neposredna povezava med zneskom denarja, ki ga porabite za nekaj, kot je Google Ads, in številom potencialnih strank, ki jih ustvarite iz te porabe.

4. Ključni kazalnik uspešnosti (KPI)

Ključni kazalniki uspešnosti se uporabljajo za sledenje napredku pri trženjskih ciljih. Z nastavitvijo pravih KPI -jev za vaše podjetje lahko nenehno ocenjujete uspešnost in prilagajate optimizacijo svoje trženjske strategije.

Vodilni kazalniki uspešnosti (LPI) in taktični kazalniki uspešnosti (TPI) vam lahko pomagajo razumeti, katera posebna prizadevanja vas vodijo k vašim ciljem.

5. Življenjska vrednost odjemalca (CLV)

Življenjska vrednost odjemalca je predvideni čisti dobiček, povezan s prihodnjim odnosom s to stranko.

Za izračun CLV:

 

 6. Neto ocena promotorja (NPS)

Ocena neto promotorja meri, kako verjetno bi kdo priporočil vaše podjetje drugim na lestvici od 1 do 10. Z uporabo te meritve zadovoljstva strank lahko preprosto ugotovite, kako zveste so vaše stranke, in jih razdelite v tri kategorije: promotorje (9+), pasivne (7–8) in nasprotnike (0–6).

Redno preverjanje vašega NPS vam omogoča, da ugotovite načine za izboljšanje vašega izdelka ali storitve. NPS in “Net Promoter Score” sta registrirani blagovni znamki podjetij Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. in Fred Reichheld.

7. Rastni marketing

Rastni marketing je proces oblikovanja in izvajanja poskusov za optimizacijo in izboljšanje rezultatov ciljnega območja. Če imate določeno metriko, ki jo želite povečati, je rastno trženje metoda, ki jo lahko uporabite za to.

Trženje rasti se lahko v celotnem vašem podjetju uporablja na področjih, omenjenih v okrajšavi AAARRR (včasih imenovani tudi piratska metrika), ki pomeni ozaveščenost, pridobitev, aktivacija, prihodek, zadrževanje in napotitev. Z izboljšanjem teh kategorij meritev lahko sčasoma rastete.