Oglaševanje na Instagramu

Oglaševanje na Instagramu omogoča učinkovito ustvarjanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Z več kot 800 milijoni uporabnikov je eno izmed najbolj priljubljenih mobilnih platform na svetu. Če želite s svojimi oglasi doseči stranke, stare do 35 let, ni boljšega omrežja.

1. Pred pričetkom izvajanja družbeno - socialnih aktivnosti

1.1
Raziskava ciljnih skupin in trendov

Pred vsako oglaševalsko aktivnostjo je potrebno opraviti raziskavo ciljnih skupin in trendov, ki se pojavljajo za posamezno poslovno dejavnost. Poslovne dejavnosti so si medsebojno zelo različne, zato je določitev ciljnih skupin osnova izvajanja kakršnih koli spletnih aktivnosti.

1.2
Analiza konkurence

Z analizo konkurence pridobimo relavantne podatke o stanu trga in stanju aktivnosti vaše konkurence na družbeno - socialnih medijih. Na podlagi analize se odločimo za vrsto strategije, ki je optimalna za potrebe vašega podjetja.

1.3
Priprava strategije oglasne kampanje

Priprava oglasne strategije je proces, znotraj katerega določimo strategijo, ki jo bomo uporabljali pri zagotavljanju storitev na družbeno - socialnih omrežjih. Strategija je vedno pogojena s cilji, katerih namen je merljivost in relavanost družbeno - socialnih aktivnosti.

1.4
Priprava slikovnih oglasov

Z všečnimi slikovnimi oglasi vzbujamo obiskovalcem družbenega omrežja boljše občutke, kar blagodejno vpliva na kakovost izpostavljanja vaše blagovne znamke. Z eno sliko lahko ustvarimo veliko več, kot z 10 navadno objavljenimi fotografijami.

1.5
Priprava video oglasov

V nasprotju s statičnimi oglaševalskimi kampanjami je video oglaševanje bolj učinkovito in dostopno, kot kadar koli prej. Vpliv video oglaševanja se bo v naslednjih letih le še okrepil.

1.6
Vzpostavitev merjenja povpraševanj

Najpogostejše uporabljene metrike, na katere smo pozorni pri družbeno - socialnih aktivnostih na spletu so število doseženih sledilcev, trend rasti sledilcev, število napotenih obiskovalcev na spletno stran, število opravljenih konverzij obiskovalcev napotenih iz družbenih omrežij. Združeni podatki vam omogočajo 360 stopinjski pogled na vašo uspešnost v družabnih medijih.

2. Izvajanje družbeno - socialnih aktivnosti

2.1
Optimizacija oglaševalskih kampanj

Na podlagi pridobljenih informacij obstoječih oglaševalskih kampanj pridobimo podatke s pomočjo katerih lahko optimiziramo procese izvajanja oglaševalskih kampanj. Z optimizacijo oglaševalskih kampanj dosežemo učinkovitejše trošenje oglaševalskega budgeta.

2.2
Mesečna e-mail poročila

Mesečno vam bomo posredovali napredek na družbenih omrežjih za vaše podjetje. Združeni podatki za celi mesec vam omogočajo relavanten pregled uspešnosti izvedenih aktivnosti, kar vam omogoča možnost racionalnih odločitev za naprej.

2.3
Dostop do nadzorne plošče (24/7)

Z dostopom do nadzorne plošče lahko vedno spremljate trenutno stanje, stanje aktivnosti v izvajanju in ostale aspekte družbeno - socialnih aktivnosti, ki so pomembne za vas, da jih spremljate kot naročnik

2.4
E-mail podpora z vodjo kampanje

Na e-mail dostop vam je vedno dostopna podpora v zvezi z vodenje družbeno - socialnih omrežij. Za vse informacije vam je pisno na voljo vodja izvajanja oglaševalskih kampanj.

2.5
Napredna optimizacija nakupne poti

Napredna optimizacija nakupne poti je razumevanje prodajnega procesa prodaje vaših izdelkov in posledična prilagoditev celotne oglaševalske strategije procesu nakupovalne poti.

2.6
Predlogi za nove poslovne strategije na podlagi ugotovitev v kampanji

Na podlagi ugotovitev vam bomo v sklopu mesečnih poročil dostavljali ugotovitve na podlagi katerih se lahko izvede optimizacija aktivnosti na družbeno - socialnih omrežjih.

Povpraševanje

Uspešno! Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Varnostno vprašanje