28.07.2021

Nasveti in triki optimatizacije vašega spletnega mesta

SEO je igra pravil in morate uvesti zahteve Googla, da se bodo pojavile na zgornjih straneh.

1. Raziščite najbolj uspešne strani na spletnem mestu tekmovalcev

Med izvajanjem raziskav se morate osredotočiti na štiri ključna področja:

Najboljše strani na podlagi uvrščenih ključnih besed Top strani glede na popularnost mesečnih iskanj Top strani, ki temeljijo na povezavah Najboljše strani glede na promet

2. Analizirajte svoje meritve

Uspešna analiza vključuje učenje kupcev in odkrivanje njihovega obnašanja na vašem spletnem mestu. Z orodjem, kot je Google Analytics, lahko sledite vedenju obiskovalcev vaše strani. Nekatere informacije, ki jih zagotavlja Google Analytics, vključujejo:

Kdo obišče vaše spletno mesto? Lokacija vašega občinstva Brskalnik, ki ga uporabljajo za dostop do strani Najpogostejša naprava za prijavo na spletno mesto Podatki o tekmovalcih Promet, ki prihaja na vaše spletno mesto prek napotitev Kako uporabniki krmarijo po vašem spletnem mestu Preverite, katere strani so priljubljene.

3. Ustvarite strategijo vsebine, ki temelji na ustreznih primarnih in sekundarnih ključnih besedah

Ko gre za ključne besede, tako primarni kot sekundarni določita, kje se boste pojavili v iskalnikih. Če ste se osredotočili le na primarne ključne besede, ste verjetno izgubili promet za ljudi, ki uporabljajo druge izraze za iskanje podjetja, kot je vaše. Namig za odlično iskanje po ključnih besedah ​​je razumevanje ključnih besednih zvez, ki jih vaše občinstvo uporablja na iskalnih straneh. Odličen primer, kako lahko z idejami za ključne besede dosežete večje občinstvo, je iskanje po besednih zvezah (široko ujemanje, ozko ujemanje).

4. Vključite vsebinski koledar, ki bo vodil vaše kampanje za digitalno trženje

Načrtovanje vsebin vodi poslovno strategijo SEO. Koledar vsebin zagotavlja tudi red v vaših digitalnih kampanjah. Zagotavlja, da imajo nepremičnine na voljo dovolj časa za raziskave, ustvarjanje in dostavo vsebin. Pri tem lahko uporabljate različna orodja kot so npr.  

·         Google Koledar  ·         Excel ·         Canva content calander ·         Publer ·         Hotjar ipd.

  5. Izboljšajte hitrost nalaganja na najbolj uspešnih straneh

Hitrost je tista, ki obiskovalce zadrži na vaši strani. Neverjetne hitrosti bodo poskrbite, da bodo vsi, ki obiščejo vašo stran, svoje postopke zaključili v najkrajšem možnem času. Če so vaše hitrosti počasne, boste ugotovili, da obiskovalci odhajajo in se nikoli več ne vrnejo. Google zato hitrost nalaganja šteje za enega od dejavnikov razvrščanja. Če nalaganje vaše strani traja več kot 2 sekundi, vas Google kaznuje tako, da vas v SERP potisne nižje.

         Razmislite o predpomnjenju brskalnika, da skrajšate čas nalaganja podobnih zahtev strani od povratnih obiskovalcev.         Omogočite stiskanje datotek, da zmanjšate velikost datotek JavaScript, HTML in CSS.         Zmanjšajte velikost velikih slik, ki bi lahko upočasnile vašo stran.         Uporabite CDN za razporeditev velikega prometa med različnimi strežniki.         Zmanjšajte preusmeritve, da skrajšate čas, ki ga morajo obiskovalci počakati, da se naložijo dodatne strani.         Izbrišite nepotrebne vtičnike.         Redno spremljajte svojo hitrost.         Optimizirajte svoje slike za iskalnike.

 6. Ustvarite kakovostno vsebino

Kakovostna vsebina je poučna, privlačna in poučna. Obiskovalce privabi na spletno mesto in jih spodbuja, da se še naprej vračajo po še več. Vsebina je nedavna, ustrezna in dobro oblikovana.

7. Imeti mobilno spletno stran

Mobilni telefon je ogromen. Glede na poročilo Statiste ocenjuje, da več kot polovica ljudi, ki dostopa do interneta, to počne prek mobilnih telefonov. In ker naj bi se številke še naprej povečevale, ni čudno, da ima Google odzivnost na mobilne naprave enega od dejavnikov razvrščanja.