Oblikovanje spletnih trgovin

Oblikovanje spletnih trgovin je potrebno, kadar želite na trgu nastopati izstopajoče, moderno in zapeljivo. Strukturno oblikovana spletna trgovina uporabniku pojasnjuje vlogo in funkcijo izdelkov, kar blagodejno vpliva na uporabniško izkušnjo spletnega nakupa. Vidna sporočila so vaš tihi ambasador blagovne znamke, zato se jasno izrazite.

Kako poteka grafično
oblikovanje spletne trgovine?

Grafično oblikovanje spletne trgovine se začne z grafično idejo, nadaljuje z njeno zasnovo in zaključi s končno realizacijo digitalnega izdelka. Bistvo oblikovanja spletne trgovine je snovanje odlične uporabniške izkušnje za kupca v vaši spletni trgovini.

01

Koncept uporabniške izkušnje

Za pripravo le najboljšega je potrebno opraviti bistveno več, kot zgolj izrisati grafično podobo spletne trgovine. Učinkovita analiza in raziskava obstoječega trga ter konkurence nudita pridobitev podatkov, na podlagi katerih lahko sprejemamo smotrne odločitve za zasnovo grafične podobe spletne trgovine z odlično uporabniško izkušnjo.

02

Izvedba grafičnega oblikovanja

Oblikovanja spletne trgovine po meri se izvede z le najboljšimi orodji in komponentami, ki jih svetovni splet in svet grafičnega oblikovanja ponujata. Kvaliteta izdelane grafične podobe se ne meri po lepoti grafičnega izdelka. Meri se glede na vpliv na uporabniško izkušnjo obiskovalca spletne strani, zato grafično oblikovanje spletne strani po meri velikokrat vključuje tudi napredne elemente, kot so animacije, animirane vsebine ali vodeni postopki za obiskovalca spletne trgovine.

03

Preden se zaključi in dokonča

Grafična podoba mora biti jasna, optimalno izdelana in odlično delujoča v praksi. Vsi grafični elementi se morajo skladati z določili izhodišč grafične podobe po meri, zato se končna podoba grafičnega oblikovanja po meri pili do točke, ki zagotavlja grafično nadstandardnost.

04

Prehod v naslednjo fazo razvoja

Ob potrditvi ustreznosti izdelane grafične podobe spletne trgovine po meri sledi izdelava spletne trgovine. Nadstandardna grafična storitev potrebuje nadstandardno izvedbo storitve izdelave spletne trgovine, zato se postopek izdelave spletne strani realizira na čisto osnovni ravni, ki jo kasneje lahko integriramo v različne sisteme za vzpostavitev spletne trgovine ali izvedemo projekt izdelave spletne trgovine po meri, kar priporočamo za tovrsten nivo storitve. Po integraciji nadstandardne grafične podobe v spletno trgovino je proces vzpostavitve izdelave spletne trgovine z oblikovanjem po meri zaključen.

Najpogostejša vprašanja na temo oblikovanja spletnih trgovin

Oblikovanje spletne trgovine naj zagotavlja enostavno in čisto strukturo spletne trgovine. Poskrbite, da bo spletna trgovina čim bolje izkoristila razpoložljivi prostor in da bo praznega prostora čim manj. Grafika in besedilo naj bodo vizuelno dobro uravnoteženi in pravilno poravnani na spletni strani.

Dobro oblikovana spletna trgovina pomaga ustvariti dober vtis v očeh obiskovalcev / nakupovalcev v spletni trgovini. Soustvarja prijetno in učinkovito uporabniško izkušnjo, kar pomaga pri negovanju odnosov s potencialnimi strankami in ustvarja več konverzij. Pomembno je, da je zasnovana tako, da pomaga obiskovalcem spletnih trgovine najti čimprej tisto kar iščejo in ne, da jih pri tem ovira.

Spletni oblikovalci potrebujejo veliko znanja iz računalniških tehnologij in oblikovanja spletnih trgovin, da lahko zagotavljajo konkurenčne in nadstandardne grafične rešitve. Izbira optimalnega izvajalca za oblikovanje spletne trgovine je pomembna.

Zagotovo je izbira pravega grafičnega oblikovalca prvi ustrezen korak. V sklopu samega procesa grafičnega oblikovanja je potrebno razmišljati o strukturni zasnovi spletne trgovine, ki vpliva na optimizacijo spletne trgovine v iskalnikih in uporabniško izkušnjo obiskovalca v spletni trgovini. Spletna trgovina mora biti oblikovana enostavno in zagotavljati možnost dograjevanja dodatnih elementov.

Za izdelavo dobre grafične podobe spletne trgovine je potrebno podrediti večino grafičnih elementov uporabniški izkušnji obiskovalca spletne trgovine, saj je uporabniška izkušnja podkrepljena z dobro grafično osnovo tista, ki ustvarja dodano vrednost vaše spletne trgovine.

Reference

V današnjih časi imajo podjetja velikokrat nedorečeno spletno
strategijo ali urejen spletni del, zato so rešitve DigitalPartner
optimalna izbira za ureditev spletnih aktivnosti.

Povpraševanje

Uspešno! Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Varnostno vprašanje

Družbena aktivnost

Po urejeni digitalni osnovi (spletna stran ali e-trgovina) je čas za vaš nastop na družbeno - socialnih medijih.
Izberite ustrezne kanale, taktike in strategije ter se postavite pred oči množici mimoidočih spletnih uporabnikov.
Tiste, pri katerih boste vzbudili zanimanje ali interes se bodo sami premaknili v zgornji del vašega prodajnega lijaka.