Optimizacija spletnih trgovin

Optimizacija spletnih trgovin je storitev, s katero optimiziramo spletno trgovino na način, da se pojavlja visoko v iskalniku Google. Ogromno spletnih trgovin ni primerno optimiziranih, zato se soočajo s slabimi pozicijami v iskalnikih. Izbira optimizacija spletne trgovine je optimalna izbira, kadar želite izboljšati svojo vidnost v iskalnikih.

Kako poteka
optimizacija spletnih trgovin?

Optimizacija spletnih trgovin poteka po skrbno določenih tehničnih postopkih in nadaljnjih vsebinskih optimizacijah, ki skupaj tvorijo optimalne rezultate v iskalniku Google. Začnite postopno in dvigujte splošen digitalni doseg.

01

Določitev procesa optimizacije

Pred izvedbo optimizacije je najprej potrebno razumeti in vedeti kaj bomo optimizirali, zakaj bomo to optimizirali in kako bomo to optimizirali. Vso početje optimizacije spletne trgovine na pamet brez razdelane strategije optimizacije ne nosi optimalnih rezultatov. Optimizacija spletne trgovine je resen postopek od katerega je odvisno izboljšanje vaših rezultatov v iskalniku Google.

02

Začetek izvajanja optimizacije

Po določenem procesu optimizacije spletne trgovine se le-te lotimo korak po koraku z namenom natančnega optimiziranja vseh aspektov spletne trgovine, ki so potrebni za izvedbo najboljše optimizacije spletne trgovine. Rezultati so vedno merljivi in jih kasneje merimo z namenskim programom Google Analytics.

03

Izvajanje optimizacijskih procesov

Optimizacija spletnih trgovin ni opravilo, ki bi ga opravili v enem koraku. Je sistemsko opravilo, ki ga ponavljamo znova in znova, če razumemo koristi, ki nam jih nudi vsebinska optimizacija spletne trgovine. Ustvarjen obisk iz optimiziranih ključnih besed lahko vedno preračunate na način, da se vprašate koliko bi vas stali vsi ti kliki iz plačljivega Google oglaševanja.

(Št. klikov * vrednost klika = strošek)

04

Uživanje sadov uspešne optimizacije

Optimizacija spletnih trgovin je dolgoročen proces, ki se ga večina loteva napačno. Prehitro, na hitro in nepopolno. Le dobro optimizirana spletna trgovina in konstantne vsebinske optimizacije nudijo rezultate, ki jih iščejo mnogo podjetij iz vaše dejavnosti.

Najpogostejša vprašanja na temo optimizacije spletnih trgovin

SEO je kratica za Search Engine Optimization in pomeni optimizacija za iskalnike. Spletni iskalniki morajo nekako razumeti spletni ekosistem in to počnejo na način, da pajki ob obisku spletne trgovine pogledajo tiste elemente spletne trgovine, ki so ključni za razumevanje vsebin na spletni trgovini. Pajki na podlagi videnega iskalniku sporočijo svojo oceno, kateri na to določi relavantnost vaše spletne trgovine za iskalnik in iskano ključno besedo.

OnSite Seo je tehnična optimizacija spletne trgovine. Pravilna razporeditev elementov je ključna za Googlove pajke, da razumejo vsebino vaše spletne trgovine in se posledično odločajo kam jo bodo uvrstili. Uvrstitev je odvisna v osnovi kvalitete spletne trgovine, vendar samo kvaliteto spletne strani določa veliko dejavnikov.

OffSite SEO optimizacija se nanaša na vse ukrepe, ki jih je možno izvajati zunaj same spletne trgovine. Uporablja se z namenom izboljšanja položaja na lestvici iskanja. Gre za skupek ukrepov, ki pridonesejo h končnemu rezultatu optimizacije spletnih trgovin.

Vsebinska optimizacija je zadnji korak optimizacije spletnih trgovin, kjer s produciranjem nove, koristne in uporabne vsebine za obstoječe in potencialne ciljne skupine ustvarjamo boljše pozicije za ključne besede. Google preprosto obožuje vsebino in odlično optimizirano spletno trgovino.

Kot ste verjetno slišali je postavitev ključnih besed eden ključnih faktorjev dobre spletne trgovine. Na splošno bi mogla biti ključna beseda, za katero optimizirate e-trgovino v naslovu strani, označena z oznako H1 in v prvem odstavku uvodnega besedila z naslovom H2. Idealno je, če ga lahko uporabite v obliki vprašanja. To je ena od optimalnih formul za zasnovo strukture elementov H1 - H2 - H3,... in vse do H6.

Vprašanje je podobno vprašanju: Kdo je boljši Messi ali Ronaldo? Verjetno si lahko privoščimo pozitivne in negativne argumente za oboje. V resnici pa sta oba ključnega pomena za najboljši spletni doseg obiskovalcev. Z dobro optimizirano spletno trgovino se posledično cena plačljivega klika zniža.

Reference

V današnjih časi imajo podjetja velikokrat nedorečeno spletno
strategijo ali urejen spletni del, zato so rešitve DigitalPartner
optimalna izbira za ureditev spletnih aktivnosti.

Povpraševanje

Uspešno! Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Varnostno vprašanje

Družbena aktivnost

Po urejeni digitalni osnovi (spletna stran ali e-trgovina) je čas za vaš nastop na družbeno - socialnih medijih.
Izberite ustrezne kanale, taktike in strategije ter se postavite pred oči množici mimoidočih spletnih uporabnikov.
Tiste, pri katerih boste vzbudili zanimanje ali interes se bodo sami premaknili v zgornji del vašega prodajnega lijaka.