Spletno oglaševanje
Spletno oglaševanje je učinkovita metoda za podjetja vseh velikosti, da razširijo doseg, najdejo nove stranke in povečajo svoje prihodke. Kot pomembna komponenta sodobnega poslovanja vključuje posredovanje informacij končnim potrošnikom, ki imajo različne navade in do spleta dostopajo na različnih napravah.
Spletno oglaševanje je eden od ključev vašega dolgoročnega uspeha
Spletno oglaševanje integrirajte kot komponento, ki je del celostne strategije vašega nastopa na spletu.
Zakaj je spletno oglaševanje pomembno?
Spletno oglaševanje je ključno za uspeh podjetja na spletu. Dejstvo je, da ljudje pred dokončno odločitvijo za nakup nenehno brskajo po spletu, kjer iščejo informacije o izdelkih in njihovih cenah. Torej resnično ne morete več ignorirati spletnega oglaševanja, saj večina vaših strank raziskuje na spletu. Vsak podjetnik in prodajalec bi moral uporabljati to sodobno oglaševalsko orodje, ki povečuje bazo potencialnih strank in postopoma pomaga povečevati dobiček.
Strategija spletnega oglaševanja
Pred kakršnokoli dejavnostjo na spletu je treba pripraviti strategijo spletnega oglaševanja, saj brez nje po nepotrebnem tavate v temi in zapravljate denar. Šele ko razumete delovanje spletnega oglaševanja in ste optimalno pripravljeni nanj, je spletno oglaševanje bistveno učinkovitejše tudi v praksi.
Kaj vam kot DigitalPartner priporočamo?
Priporočamo vam, da v svojem podjetju poiščete osebo in jo zadolžite za spletno oglaševanje. Spletnega oglaševanja naj se loti celostno in poskrbi za širši pristop k oglaševanju, ki omogoča ustvarjanje prodaj in povečuje splošno prepoznavnost blagovne znamke na trgu. Če omenjene osebe nimate, vam svetujemo zunanjega upravljalca oglaševalskih akcij. Stopite v stik z nami.
Google Ads je osnova vašega oglaševanja
Google Ads (Adwords) zagotavlja unikatno oglaševalsko središče, ki se v največji možni meri osredotoča na oglaševanje v iskalniku Google. Bodite del njega s točno določeno strategijo.
Kaj je Google Ads (Adwords)?
Prikažite svoj oglas strankam, ko v iskalniku ali na zemljevidih Google iščejo podjetja, ki so podobna vašemu podjetju. Plačajte samo za rezultate, kot so kliki na vaše spletno mesto ali klici v vaše podjetje. Oglase prikažite takrat, ko uporabniki iščejo prav to, kar ponujate. Ljudje uporabljajo Google za iskanje stvari, ki jih želijo početi, krajev, ki jih želijo obiskati, ter izdelkov in storitev, ki jih želijo kupiti in jih ponuja vaše podjetje.
Kako deluje Google oglaševanje?
Google oglaševanje omogoča povečanje števila obiskov vašega spletnega mesta. Večji obisk zagotavlja boljšo vidnost, večjo prepoznavnost in navsezadnje tisto, kar je bistvo spletnega oglaševanja – ustvarjanje konverzij. Lahko gre za konverzije v obliki telefonskih klicev ali prejetih povpraševanj. Konverzija je metrika ki jo merimo, ko želimo oceniti uspešnost oglaševalske kampanje.
Kako se lotiti oglaševanja Google Ads?
Pred začetkom oglaševanja Google je treba imeti izdelan načrt spletnega oglaševanja, ki je vedno pogojen z oglaševalskimi cilji. Razmislite, kako lahko letno pristopate k procesu oglaševanja in kdaj je oglaševanje za vaše podjetje najoptimalnejše, predvsem pa razumite, da vam oglaševanje prinaša obiskovalce na spletno stran.
Oglaševanje na družbenih medijih
Oglaševanje na družbenih omrežjih je standard, ki se aktivno uporablja po vzpostavitvi odličnih osnovnih digitalnih izhodišč. Izkoristite bazen velike množice uporabnikov družbenih omrežij.
Urejanje družbenih omrežij
Urejanje in vzdrževanje družbenih omrežij se začne z odprtjem profila. Korak za korakom se uredijo osnovne nastavitve in preverijo možnosti optimizacije vaših opisov, ki omogočajo ujemanje z vašimi ključnimi besedami. To vam zagotavlja večjo vidnost v iskalnikih družbenih omrežij. Optimizirajte vsak proces, ki ga je na profilu družbenega omrežja možno optimizirati z namenom doseganja optimalnih rezultatov.
Uporaba oglaševanja na družbenih omrežjih
Od točke, ki predstavlja urejenost profila in vsaj 10 objav, lahko začnete dalje razmišljati o postopnem oglaševalskem nastopu na družbenih omrežjih. Družbena omrežja zagotavljajo ogromno načinov oglaševanja, na primer navadne besedilne oglase, slikovne oglase in oglase, ki so podprti z videom. Zagotovo vam priporočamo ustvarjanje čim več videovsebin.
Kako se lotiti nastopa na družbenih omrežjih?
Nastopa na družbenih omrežjih se je treba lotevati postopoma, sistematično in z natančno razdelano strategijo. Pri družbenih omrežjih je ključno zagotavljanje nenehnega objavljanja vsebin. Ustvarjene vsebine morajo biti kakovostne in pritegniti uporabnikovo pozornost.
Oglaševanje na YouTubu
Uporabite YouTube kot orodje, ki potencialne stranke potiska proti koncu vašega prodajnega lijaka. To odlično možnost oglaševanja integrirajte v svoj proces upravljanja marketinga.
Prednosti oglaševanja na YouTubu
Prednosti oglaševanja na YouTubu sta cenovna dostopnost in zmožnost dosega širše množice, ki ni na Googlu in družbenih omrežjih, temveč na YouTubu, ki deluje kot novodobna televizija. Televizijsko oglaševanje in oglaševanje na YouTubu imata določene vzporednice, bistvena razlika med njima pa je cenovna dostopnost videooglaševanja.
Kako zagotoviti optimalno rast YouTube kanala
S kombinacijo zagotavljanja zanimivih, poučnih in zabavnih vsebin je rast YouTube kanala zagotovljena. Pripravite serijo videovsebin in izobražujte svoje ciljne skupine. Večina jih tega še ne počne, zato je to lahko ena od vaših bistvenih prodajnih prednosti pred konkurenco. Podajajte vsebine v obliki videoposnetkov. Glavni razlog, da ljudje preprosto obožujemo gledanje YouTuba, je, ker raje gledamo, kot beremo.
Kako začeti oglaševati na YouTube?
Oglaševanje na YouTubu je del vaše digitalne strategije, ki jo je treba razdelati in pripraviti tako, da bo ustrezala vašemu podjetju in vašim izdelkom. Brez dobre strategije je vso početje nesmiselno. Izbira tega družbenega medija je zagotovo ena najboljših odločitev, ki jo boste sprejeli, ko boste želeli od spleta pridobiti karseda največ.
Zakaj izbrati DigitalPartner.si za spletno oglaševanje?
Celostno poskrbimo za digitalni del vašega podjetja
Kadar se kot lastnik podjetja ali odgovorna oseba sprašujete kaj je tisto, kar potrebujete za uspešen nastop na spletu vam povemo skrivnost, da izbira ustreznega digitalnega partnerja predstavlja element ključne odločitve. Zagotovo je rešitev, ki jo iščete trenutno zgolj ena izmed množic rešitev, ki jih potrebujete na spletnem področju za dober končen rezultat. Predlagamo vam, da začnete z brezplačnim uvodnim klicem s prijaznim svetovalcem, ki vam bo znal ustrezno pomagati in svetovati pri snovanju vaše končne rešitve. Pokličite na 070 20 22 22.
Zagotavljamo spletne storitve na najvišjem nivoju
Celostno pristopati k nastopu na splet je edina pametna odločitev. Polovičarski nastopi ne nosijo nič dobrega, zato je celostno snovanje digitalne poti pomembno za doseg dobrih rezultatov. S točno določenim načrtom digitalne strategije se podajte na pot vaše digitalizacije poslovanja in korak po koraku dosežite rezultate, ki potiskajo vaše podjetje v svet sodobnega poslovanja. Slediti smernicam sodobnega poslovanja je najlažje in najceneje z aktivno rabo digitalne tehnologije v praksi.
Kako naprej?
Digitalna tehnologija se razvija zelo hitro, zato kot ponudnik tovrstnih rešitev aktivno sledimo sodobnim digitalnim praksam. Napredke tehnologije čutimo vsakodnevno, zato razmislite, kako boste tudi sami aktivno sledili vsem tehnološkim trendom, ki so na voljo za spletni nastop vašega podjetja. Začnite postopoma in korak po koraku povečujte vaš digitalni odtis. Izberite kombinacijo tistih spletnih orodja, ki so primerna za vas. Pogumno se podajte na pot.
Kontaktirajte nas
Pošljite nam sporočilo in se na kratko predstavite. Opišite vaše izzive, s katerimi se soočate na področju digitalnega poslovanja. Na podlagi prejetega sporočila vam bomo pripravili odgovor v obliki usmeritvenega nasveta ali vam pripravili ponudbo za pomoč pri vašem nastopu na spletu.
Podatki o podjetju
-
Podatki o podjetju:
Katja Vajskopf s.p. -
Davčna številka:
48368954
Nismo davčni zavezanec. -
Naslov:
Mezgovci ob Pesnici 2d
2252 Dornava
-
Mobilna številka:
+3865170202222 -
E-mail:
info@digitalpartner.si
Družbena aktivnost
Po urejeni digitalni osnovi (spletna stran ali e-trgovina) je čas za vaš nastop na družbeno - socialnih medijih.
Izberite ustrezne kanale, taktike in strategije ter se postavite pred oči množici mimoidočih spletnih uporabnikov.
Tiste, pri katerih boste vzbudili zanimanje ali interes se bodo sami premaknili v zgornji del vašega prodajnega lijaka.