Urejanje spletnih trgovin

Urejanje spletnih trgovin pomeni tehnično in vsebinsko urejeno spletno trgovino, dobro optimizirano za spletne iskalnike in obiskovalce. Najamite nas kot partnerja za urejanje vaše spletne trgovine, sami pa se osredotočite na razvoj vašega podjetja.

Kako poteka urejanje
spletne trgovine v praksi?

Urejanje spletnih trgovin poteka preko spletnega programa za administracijo spletnih trgovin ali direktno v sami programski kodi spletne trgovine. Sklopa urejanja spletnih trgovin sta tehnično urejanje spletne trgovine za namene tehnične optimizacije in vsebinsko urejanje spletne trgovine za namene dobrih Google pozicij.

01

Določitev potreb urejanja e-trgovine

Kakšne so vaše potrebe urejanja spletne trgovine? Ali jih razumete? Dejanske potrebe pri urejanju spletnih trgovin v praksi so bistveno večje, kot vnos in ureditev tekstov ali fotografij za katalog vaših izdelkov in storitev. Poleg osnovnega urejanja je dolgoročno vsebinsko urejanje optimalna pot za dolgoročno rast vašega podjetja na spletu.

02

Način urejanja spletnih trgovin

Predlagamo mesečno urejanje spletne trgovine, v katero je zajeta predvsem produkcija vsebin za spletne iskalnike in je namenjena dvigovanju pozicij ključnih besed. Pred izvajanjem del je potrebno opraviti analizo, zato se vprašamo, katere so tiste ključne besede, po katerih vas ljudje iščejo na spletu. Na podlagi tega pripravimo vsebinsko strategijo za daljše časovno obdobje.

03

Bodite produktivni

Vsebinsko urejanja spletnih trgovin z dograjevanjem novih vsebin, s katerimi se postopoma dviguje promet obiskovalcev na vaši spletni trgovini je prava pot. Bolj kot ste produtivni na vsebinskem področju, večjo prednost si ustvarjate pred konkurenco.

04

Dolgoročna strategija urejanja

Dolgoročno urejanje spletne trgovine zajema gradnjo in produkcijo vsebin, s pomočjo katerih se ustvarjajo dodatni tokovi obiskovalcev na spletno trgovino. To delo imenujemo vsebinska optimizacija spletne trgovine. Vse storitve in opravila so merljiva, končni rezultati se merijo s programom Google Analytics.

Najpogostejša vprašanja na temo urejanja spletnih trgovin

Program, ki za potrebujete za urejanje spletne trgovine mora zagotavljati možnosti vsebinskega urejanja spletne trgovine in urejanje kataloga s ponudbo izdelkov in storitev, ki jih ponujate tržišču. Ključno v programu za urejanje spletnih trgovin je tudi imeti orodje, v sklopu katerega lahko nastavljate parametre za optimizacijo spletne strani.

Priporočamo vam, da se osredotočite na mesečno produciranje dodatnih vsebin, ki so optimizirane za iskalnik Google in prinašajo dobre pozicije z dobrim dosegom. Če je le mogoče znotraj podjetja določite eno osebo za pripravo vsebin. Če te osebe znotraj podjetja nimate, nas najamite kot strokovnjake za področje urejanja spletnih trgovin.

Da. Fokusirajte se na posel in nas najamite kot partnerja za vaš spletni nastop. Bistvo našega sodelovanja je sistematično izboljševati spletni doseg in posledično večati obisk na spletni trgovini. Najlažje se to počne z vsebinsko optimizacijo spletne trgovine, katerih namen je iskanje prostih digitalnih prostorov, na katerih se nahajajo potencialni uporabniki in kupci.

Pri urejanju spletne trgovine je pomembno imeti dovolj širok nabor primernih orodij za spletni nastop. Zraven osnovnega urejanja spletne trgovine je potrebno vsako novo objavljeno vsebino pravilno optimizirati za iskalnike. Tudi če se zelo potrudite s količino pripravljene vsebine, vam le-to ne zagotavlja dobrih rezultatov, če vaša vsebina ni pravilno optimizirana za spletne iskalnike.

Reference

V današnjih časi imajo podjetja velikokrat nedorečeno spletno
strategijo ali urejen spletni del, zato so rešitve DigitalPartner
optimalna izbira za ureditev spletnih aktivnosti.

Povpraševanje

Uspešno! Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Varnostno vprašanje

Družbena aktivnost

Po urejeni digitalni osnovi (spletna stran ali e-trgovina) je čas za vaš nastop na družbeno - socialnih medijih.
Izberite ustrezne kanale, taktike in strategije ter se postavite pred oči množici mimoidočih spletnih uporabnikov.
Tiste, pri katerih boste vzbudili zanimanje ali interes se bodo sami premaknili v zgornji del vašega prodajnega lijaka.