Celostno vodenje marketinga
Celostno vodenje marketinga pomeni ustvarjanje enotne in brezhibne uporabniške izkušnje z blagovno znamko. Povezuje vse vidike tržnega komuniciranja, kot so oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje in družbeni mediji. S kombinacijo taktik, kanalov in medijev skupaj delujejo kot enotna sila, katere namen je popolno osredotočanje na kupca.
Vloga sodobnega marketinga
Namen sodobnega marketinga je pritegniti pozornost ciljnih skupin, izobraževati potencialne stranke in jih pretvarjati v kupce. Gre za proces upravljanja promocije in pozicioniranja blagovne znamke, izdelkov ali storitev, ki jih podjetje prodaja. Svojemu podjetju zagotovite optimalno delovanje marketinga s celovitostjo, sodobnimi kanali in primernimi trženjskimi taktikami.
Kako naj se lotim vodenja marketinga?
K izvajanju in vodenju marketinga je treba pristopiti celostno, z natančno določenimi cilji in izbiro ustreznih metod, ki omogočajo optimalno pripravo in izvajanje marketinških procesov. Napake v zasnovi marketinške strategije so zelo nevarne, saj lahko podjetju povzročijo težave, ko izvajanje ni optimalno.
Kaj potrebujem za uspešno izvajanje marketinga?
Za uspešno izvajanje marketinga potrebujete predvsem znanje, izkušnje in ustrezne postopke, ki omogočajo dobro zasnovo, začetek izvajanja, posledično pa tudi optimizacijo procesov. Dnevna opravila, ki so potrebna za izvajanje učinkovitega marketinga, niso mačji kašelj, zato se jih je treba lotiti s skrajno mero resnosti in odgovornosti.
Kaj vam kot DigitalPartner priporočamo?
Če imate dovolj znanja s področja marketinga ali v podjetju primerno kompetentno osebo za marketing, vam priporočamo popolno razčlenitev marketinških aktivnosti, ki so nujne za doseganje poslovnih ciljev. V nasprotnem primeru lahko izberete zunanjega izvajalca, s katerim se dogovorite, da delno ali v celoti prevzame vodenje in upravljanje marketinških aktivnosti. Stopite v stik z nami.
Tržno komuniciranje
Tržno komuniciranje je izvajanje procesov komunikacije s ciljnimi skupinami, primernimi za komuniciranje z vašimi izdelki ali storitvami, ki jih ponujate tržišču. Združuje rabo orodij in metod, ki korak za korakom zagotavljajo dvigovanje vidnosti in prepoznavnosti blagovne znamke podjetja. Z natančno določeno strategijo tržnega komuniciranja se lahko varno podate na pot marketinga.
Katera so orodja tržnega komuniciranja?
Tržno komuniciranje zajema zelo širok spekter orodij, ki so na voljo za izvajanje tržnega komuniciranja. To so oglaševanje, pospeševanje prodaje, upravljanje odnosov z javnostmi, orodja neposrednega trženja, družbeni mediji, taktike, kanali in mediji. Omogočajo raznolikost ustvarjanja tržnih pristopov in se vključujejo glede na potrebe tržne akcije.
Kako izbrati ustrezna orodja tržnega komuniciranja?
Nabor orodij tržnega komuniciranja je odvisen od potreb posameznega podjetja. Podjetja imajo različne potrebe, na katere vplivajo velikost podjetja, vrsta dejavnosti, ki jo podjetje opravlja, ipd. Veliko podjetje ima drugačne potrebe kot majhno, tudi lokalno usmerjena podjetja imajo drugačne potrebe kot globalno usmerjena. Ravno zato je izbor ustreznih orodij tržnega komuniciranja odvisen od več dejavnikov, ki jih je treba upoštevati pri pripravi tržne strategije.
Na kaj moram biti pozoren pri tržnem komuniciranju?
Pri tržnem komuniciranju je treba razumeti, da je izvedba akcij tržnega komuniciranja odvisna od predhodno določene strategije, katere namen je doseganje marketinških rezultatov. Ustreznost ali neustreznost izbrane tržne strategije se pokaže s poslovnimi rezultati, ki jih dosega marketing. Pred izvajanjem kakršnihkoli tržnih aktivnosti torej vedno pripravite načrt optimalnega izvajanja, ki naj bo narejen za daljše časovno obdobje.
Oglaševanje
Oglas, kot se pogosto krajše imenuje oglaševanje, je promocija izdelka, blagovne znamke ali storitve gledalcem, da bi pritegnili njihovo zanimanje, zavzetost in dosegli prodajo. Poleg vseh tradicionalnih metod oglaševanja, med katerimi so radijsko in televizijsko oglaševanje ter oglaševanje v tiskanih medijih, je splet postal ključno mesto sodobnega oglaševanja. Dandanes se oglasi pojavljajo v številnih oblikah: navadni besedilni oglasi na Googlu, interaktivne videovsebine na spletni strani YouTube, oglasi na družbenih medijih itd.
Spletno oglaševanje
Spletno oglaševanje kot del celostnega trženjskega nastopa je prevladujoč kanal, ki se mu posveča največ pozornosti. Dinamika tržnega komuniciranja se je v zadnjih letih spremenila, osredotoča se na popolno digitalizacijo tržnih pristopov za doseganje najboljše učinkovitosti.
Offline oglaševanje
Tradicionalne metode oglaševanja, kot so radijsko in televizijsko oglaševanje ter oglaševanje v tiskanih medijih, iz leta v leto vzbujajo manj pozornosti pri lastnikih podjetij zaradi digitalizacije poslovanja in možnosti zagotavljanja cenejših pristopov s pomočjo spleta. Offline oglaševanje je zagotovo odlična dopolnitev vaše spletne strategije.
Katero taktiko oglaševanja ubrati?
Izbirajte tiste oglaševalske pristope, ki ustrezajo vaši poslovni dejavnosti in vašim potrebam. Sledite sodobnemu, digitalnemu in svoje oglaševalske aktivnosti dodatno okrepite z offline metodami, da bo vaš marketing celovit. Pripravite se na strateško izvajanje oglaševalskih kampanj, saj le-to zagotavlja optimalno oglaševanje.
Pospeševanje prodaje
Pospeševanje prodaje je orodje znotraj tržnega komuniciranja, pri katerem z natančno preučitvijo potreb in želja potrošnikov razvijemo izdelke in storitve, ki zadovoljujejo te potrebe, jih ponudimo po določeni ceni in naredimo dosegljive skozi distribucijske kanale. Je skupek marketinških aktivnosti, ki zagotavljajo dodatno vrednost ali spodbudo končnemu potrošniku z namenom takojšnje prodaje.
Organizacija pospeševanja prodaje
Pospeševanje prodaje zahteva določitev ciljnega občinstva, opredelitev cilja komunikacije pospeševanja prodaje, oblikovanje primernih sporočil in izbiro ustreznih komunikacijskih kanalov. Na podlagi celoletnega proračuna za promocijo se določijo intervali in obdobja pospeševanja prodaje, kar omogoča organiziranost pospeševanja prodaje.
Za kakšne namene se uporablja pospeševanje prodaje?
Pospeševanja prodaje se lotevamo ob priložnostih, ki so pogojene z določeno vrsto dejavnosti ali podjetja. Nepremišljeno je vse leto vlagati in promovirati oglaševalska sredstva za pospeševanje prodaje za sezonske dejavnosti. Smotrna odločitev so časovni intervali, pri katerih je nakupna moč izdelkov in storitev največja, in v teh časovnih obdobjih izvajati pospeševanje prodaje. Za lažjo predstavo lahko navedemo primer prodaje božičnih daril, za katera se pospeševanje prodaje izvaja v novembru in decembru.
Na kaj moram paziti pri pospeševanju prodaje?
Pred začetkom pospeševanja prodaje je treba načrtno določiti kdaj, kako in s katerim pristopom pospeševanja prodaje se izvajajo aktivnosti. Če se s pospeševanjem prodaje soočate prvič, vam priporočamo raziskavo in analizo obstoječih uspešnih zgodb, ki sta odličen začetek za pridobivanje relevantnih informacij o smotrnosti načina izvajanja pospeševanja prodaje.
Odnosi z javnostmi
Odnosi z javnostmi so nasprotje oglaševanja, saj za objavo članka, v katerem se pojavi vaše podjetje, ne plačate. Novinar napiše ali posname prispevek o vašem podjetju na podlagi informacij, ki jih je prejel in zbral. Medijska pozornost je iz različnih razlogov učinkovitejša od oglaševanja. Lahko je stroškovno učinkovitejša, saj je večinoma brezplačna.
Kako graditi odnose z javnosti?
Odnose z javnostmi lahko gradimo načrtno ali nenačrtno. Pri nenačrtnih odnosih z javnostmi je zagotovo večja možnost napak, ki si jih ne želimo, ko ciljamo na dobre odnose z javnostmi. Odnosi z javnostmi niso oglaševalske kampanje, ki jih lahko zaženemo vedno znova v neomejenem obsegu. Napake pri odnosih z javnostmi lahko zelo negativno vplivajo na podobo blagovne znamke, ki ste jo ustvarjali vrsto let.
Stiki z javnostjo
Stike z javnostmi se gradi zgolj načrtno in sistematično, njihova optimalna integracija pa pozitivno vpliva na javno podobo blagovne znamke. Obstajajo različni načini upravljanja stikov z javnostmi: novinarski prispevki, pojavnost v oddajah, specializiranih za področje dela, ki ga opravljate, pa tudi stiki preko radijskih in tiskanih medijev.
Katere vrste podjetij so primerne za grajenje odnosov z javnostmi?
Vsa podjetja bi v sklopu celostnega razvoja marketinga morala razmišljati o stikih z javnostmi. Če se sprašujete, ali naj tudi manjše podjetje razmišlja o grajenju odnosov z javnostmi, je naš odgovor pritrdilen. Pri velikih podjetjih je ta potreba bistveno večja, zato je grajenje odnosov z javnostmi standardni del celovite strategije pristopa in nastopa na tržišču.
Neposredno trženje
Med orodja neposrednega trženja sodijo telefonska prodaja, prodaja po pošti ali preko elektronskih medijev, kot sta e-pošta in SMS-sporočila. Ob tem se najbrž marsikdo vpraša, kje so dobili njegov domači ali elektronski naslov ali celo mobilno številko. Gre za podatke, ki jih posamezniki pogosto zaupamo, ko želimo sprejeti določene ugodnosti, opravimo nakupe ali pa je naša številka morda objavljena v telefonskem imeniku.
Digitalne metode neposrednega trženja
Elektronske (digitalne) metode direktnega ali neposrednega trženja zagotavljajo relativno avtomatizirano trženje ciljnim skupinam. Metode se integrirajo sistematično, z nastavljivo frekvenco in možnostjo avtomatiziranega neposrednega trženja, ki je prilagojeno za različne izdelke, storitve ali ciljne skupine potrošnikov. Obstoječim kupcem sporočite možnost dobrega nakupa preko SMS-sporočila. Omejite dobre ponudbe in jih naredite posebne. S poslanim SMS-om boste mobilne uporabnike prepričali, da sežejo v žep in pogledajo, kaj jim sporočate. Svojim uporabnikom zazvonite, ko želite.
Nedigitalne metode neposrednega trženja
Klasične oziroma tradicionalne metode direktnega marketinga ostajajo temelj tega področja, le da jih splet prehiteva. Nedigitalni direktni pristopi v osnovi veljajo za zelo osebne, saj ustvarjajo pridih dodane vrednosti in nudijo nekaj otipljivega, kar prejemnik sporočila občuti, ko denimo bere pismo, ki je osebno naslovljeno nanj.
Kakšno razmerje spletnih in nespletnih metod neposrednega trženja naj izberem?
Osredotočite se na trendovske metode neposrednega trženja, ki v osnovi zajemajo digitalne metode spletnega trženja, in jih podkrepite s tradicionalnimi metodami direktnega marketinga.
Družbeni mediji
Družbeni mediji dosegajo kritično mejo priljubljenosti, predvsem med mladimi, vendar starejši in najstarejši spletni uporabniki (upokojenci) ne zaostajajo več veliko. Številna podjetja uporabljajo družbena omrežja za svojo prisotnost in pojavnost na spletu ter tako skrbijo za dolgoročnost podjetja na tem področju. Z redno dejavnostjo na družbenih medijih gradimo identiteto in status blagovnih znamk.
Podaljšana roka vaše digitalne osnove
Ko se sprašujemo o vlogi družbenih medijev, si postavljamo vprašanje v stilu, »ali si nadenemo kapo pri –10 °C ali ne«. Dosegi družbenih medijev in njihovi vplivi na blagovno znamko so trajnostni. Zajemajo širok spekter spletnih uporabnikov in iščejo tiste uporabnike, ki si želijo vstop v proces prodajnega lijaka.
Priporočeni način upravljanja družbenih medijev
Družbeni mediji vsebujejo raznolike množice uporabnikov, ki se jih združuje na podlagi interesov. Pomembna je konstantna aktivnost in ne zgolj površinska prisotnost na njih. Z dobro zasnovano strategijo lahko začnete ustvarjati množico obiskovalcev, ki vas opazijo, in nekateri izmed njih postanejo vaše stranke.
Dolgoročni vpliv
Dolgoročni vpliv družbenih medijev je najlažje razumeti z razlago, da številke vaših sledilcev in potencialnih strank začnejo rasti s prvim dnem vaše prisotnosti na spletu. Z dolgoročnim upravljanjem je zgrajena ciljna skupina, zlata jama obiskovalcev, ki jih postopno pripravljate na odločitev za nakup vašega izdelka ali storitve.
Taktike
S taktiko tržnega komuniciranja istočasno uresničujemo izbrano strategijo in cilje komuniciranja. Tržne taktike zajemajo koordinacijo in povezavo posameznih sklopov instrumentov komuniciranja v obliki oglaševanja, pospeševanja prodaje, upravljanja odnosov z javnostmi ipd. Za vsako tržno strategijo moramo razviti ustrezno taktiko, izračunati stroške in predvideti verjetne učinke.
Taktike tržnega komuniciranja
Taktike tržnega komuniciranja se razlikujejo po agresivnosti izvajanja, vloženih oglaševalskih sredstvih in rezultatih, ki jih določena taktika tržnega komuniciranja prinaša. Z upoštevanjem potreb podjetja se določijo ustrezne taktike tržnega komuniciranja s ciljnimi skupinami.
Izbira ustreznih taktik tržnega komuniciranja
Osnovna določitev tržnih taktik zajema tiste taktike, ki omogočajo dolgoročno organsko rast blagovne znamke in so podprte z agresivnejšimi taktikami, primernimi za uporabo v točno določenih trenutkih, časovnih ali drugih pogojih, ki so vezani na odločitev za nakup ali potrebo posameznega kupca.
Prehod v prakso
Prehod v prakso izvajanja tržnega komuniciranja poteka izključno s sistematičnim postopkom načrtovanja taktičnih akcij, izvajanja taktičnih akcij in zagotavljanja uspešnosti na področju rezultatov. Poskrbite za dobro taktično osnovo in se nato osredotočite na dodatne taktike, ki omogočajo oziroma zagotavljajo učinkovitost in uporabnost.
Kanali
Prodaja je končna faza vseh aktivnosti, ki vključujejo izdelavo prodajnih kanalov. Za ustvarjanje uspešnih prodaj potrebujemo predhodno razdelane prodajne kanale. Prodajni kanali so metode, ki nam pomagajo doseči aktivne prodajne rezultate. Najpogostejše metode tržnih kanalov so lahko spletno oglaševanje, telemarketing, poslovna partnerstva, zastopstva za prodajo izdelkov in ostale vrste oglaševanja. Cilj in namen različnih prodajnih kanalov je ustvarjenje optimalnega prodajnega kanala, pri čemer ustvarimo največji učinek z najmanj vloženimi sredstvi.
Osredotočanje na sodobne kanale
Nujno je slediti tistemu, kar je sodobno ter primerno poslovnim razmeram, ciljem in potrebam. Treba je vključiti kanale, ki dostavljajo optimalno kvoto uporabnikov, obiskovalcev in kupcev. Splet je prinesel tržno revolucijo, ki govori, da je splet osnovni tržni kanal, ki ga podkrepite s konvencionalnimi kanali, kot so partnerstva ali zastopstva.
Podprtje osnovnega tržnega kanala
Po vzpostavitvi osnovnega tržnega kanala, tj. splet, razmislite o dodatnih distribucijskih kanalih, ki vam lahko omogočijo širitev poslovanja, povečajo kvoto prodaje in posledično ustvarjajo večji dobiček. Sklenite poslovna partnerstva, ponudite zastopništva ter tako razširite oziroma povečajte doseg in možnosti, ki vam jih lahko zagotovijo dodatni tržni kanali.
Določitev strategije
Določitev načina rabe tržnih kanalov je eden najpomembnejših elementov uspešnega celostnega vodenja marketinga. Z razumevanjem procesov in integracijo primernih rešitev je cilj vseh tržnih kanalov ustvarjanje vidnosti in pojavnosti na posameznem kanalu. Dodatni kanali ustvarjajo dodatno zanimanje za podrobnejše spoznavanje vaših izdelkov in storitev, kar je osnovno vodilo, ki interesente usmerja v proces prodajnega lijaka.
Mediji
Izbira ustreznih medijev izvajanja tržnih aktivnosti je danes preprosta. Osnovni medij, ki se izkorišča za grajenje temeljev marketinga, je vaša spletna stran, ki ji sledi aktivna raba družbenih medijev in medijev oglaševanja, kot sta Google in YouTube. Poudarek na spletnih medijih majhnim in najmanjšim podjetjem z omejenimi sredstvi prinaša bistveno več. Ne gre zanemariti tradicionalnih medijev, kot so radijsko in televizijsko oglaševanje ter oglaševanje v tiskanih medijih. Vrsta medijev in strategija izkoriščanja medijskega prostora se določita in razvijeta na podlagi dejavnosti, ki jo/jih opravlja določeno podjetje.
Digitalni medij je bistvo
Strošek reklamnega oglaševanja na klasični televiziji v oddajah, ki zagotavljajo največjo gledanost, velikokrat presega vrednost 5.000€ in se približuje vrednosti 8.000€ za oglaševanje na posamezno reklamo v nekaj reklamnih blokih. Strošek, ki je potreben za nastop na klasičnih TV-sprejemnikih, je torej zelo visok. Zadnji dve desetletji alternativo in standard sodobnega medija predstavlja splet, ki omogoča doseg ciljnih skupin bistveno ceneje kot televizija.
Integracija tradicionalnih medijev
Integracija klasičnih, tiskanih in ostalih medijev je smotrna, ko potrebe poslovanja kažejo na odločitev za tovrstne medije. Izbira oglaševalskih nastopov na televiziji koristi največjim in tistim, pri katerih je televizijsko oglaševanje del celostne marketinške strategije. Za lokalna podjetja so poleg spleta smiselni predvsem lokalni mediji, oglasniki in televizijski programi ter lokalne radijske postaje.
V katero smer se razvijajo tržni mediji?
Tako tržni kot tudi klasični tiskani mediji se povsem digitalizirajo, da lažje dosegajo ciljne skupine. Če danes časopise prebirate na spletu in jih več ne kupujete, je to zagotovo trend, ki mu je treba slediti. Digitalni medij je standard, ki ga podkrepite s tradicionalnimi mediji, če tako narekujeta posel in narava posla.
Poskrbite, da vaš marketing deluje kot enotna sila, katere namen je popolno osredotočanje na kupca.
Za več informacij o celostnem vodenju marketinških aktivnosti se posvetujte z našimi svetovalci.
Ustrezno vodenje marketinga je ključ do uspeha
Celostno vodenje in izvajanje marketinga podjetju zagotavljata dotok potencialnih kupcev, ki jih prodaja obdela z namenom ustvarjanja prodajnih konverzij. Skupek marketinško-prodajnih aktivnosti podjetju ustvarja prihodek, ki je potreben za preživetje, upravljanje in rast podjetja. Z razdelano marketinško strategijo in s celostnim vodenjem je upravljanje marketinga bistveno preprostejše.
Zunanja agencija vam lahko pomaga pri vodenju marketinga
Ko ste v težavah, ki so povezane z vodenjem marketinških procesov za podjetje, poiščite partnersko agencijo za upravljanje marketinga. Celostno ali delno izvajanje marketinških storitev je odvisno od potreb in želja podjetja, ki pri svojem poslovanju išče tovrstno podporo. Učinkoviti marketing je mogoče doseči na dva načina: lahko ga zgradite sami znotraj svojega podjetja ali pa se povežete s partnersko agencijo, ki za vas izvaja delno ali celostno vodenje marketinga. Izberite
Koliko stane storitev upravljanja marketinga?
Cena izvajanja marketinških storitev je vedno odvisna od obsega izvajanja storitev. Veliko podjetij potrebuje podporne marketinške storitve, kot so upravljanje družbenih omrežij, optimizacija vsebin za spletne iskalnike in izvajanje direktnih oglaševalskih kampanj. Cene posameznih tovrstnih storitev najdete v meniju Cenik. Za tiste, ki potrebujejo celostno vodenje marketinških storitev, se cena in način sodelovanja določita na podlagi natančne analize stanja, želja in realnih zmožnosti za doseganje odličnih rezultatov. Stopite v stik z nami.
Zakaj izbrati DigitalPartner.si za vodenje marketinga?
Celostno poskrbimo za digitalni del vašega podjetja
Kadar se kot lastnik podjetja ali odgovorna oseba sprašujete kaj je tisto, kar potrebujete za uspešen nastop na spletu vam povemo skrivnost, da izbira ustreznega digitalnega partnerja predstavlja element ključne odločitve. Zagotovo je rešitev, ki jo iščete trenutno zgolj ena izmed množic rešitev, ki jih potrebujete na spletnem področju za dober končen rezultat. Predlagamo vam, da začnete z brezplačnim uvodnim klicem s prijaznim svetovalcem, ki vam bo znal ustrezno pomagati in svetovati pri snovanju vaše končne rešitve. Pokličite na 070 20 22 22.
Zagotavljamo spletne storitve na najvišjem nivoju
Celostno pristopati k nastopu na splet je edina pametna odločitev. Polovičarski nastopi ne nosijo nič dobrega, zato je celostno snovanje digitalne poti pomembno za doseg dobrih rezultatov. S točno določenim načrtom digitalne strategije se podajte na pot vaše digitalizacije poslovanja in korak po koraku dosežite rezultate, ki potiskajo vaše podjetje v svet sodobnega poslovanja. Slediti smernicam sodobnega poslovanja je najlažje in najceneje z aktivno rabo digitalne tehnologije v praksi.
Kako naprej?
Digitalna tehnologija se razvija zelo hitro, zato kot ponudnik tovrstnih rešitev aktivno sledimo sodobnim digitalnim praksam. Napredke tehnologije čutimo vsakodnevno, zato razmislite, kako boste tudi sami aktivno sledili vsem tehnološkim trendom, ki so na voljo za spletni nastop vašega podjetja. Začnite postopoma in korak po koraku povečujte vaš digitalni odtis. Izberite kombinacijo tistih spletnih orodja, ki so primerna za vas. Pogumno se podajte na pot.
Kontaktirajte nas
Pošljite nam sporočilo in se na kratko predstavite. Opišite vaše izzive, s katerimi se soočate na področju digitalnega poslovanja. Na podlagi prejetega sporočila vam bomo pripravili odgovor v obliki usmeritvenega nasveta ali vam pripravili ponudbo za pomoč pri vašem nastopu na spletu.
Podatki o podjetju
-
Podatki o podjetju:
Katja Vajskopf s.p. -
Davčna številka:
48368954
Nismo davčni zavezanec. -
Naslov:
Mezgovci ob Pesnici 2d
2252 Dornava
-
Mobilna številka:
+3865170202222 -
E-mail:
info@digitalpartner.si
Družbena aktivnost
Po urejeni digitalni osnovi (spletna stran ali e-trgovina) je čas za vaš nastop na družbeno - socialnih medijih.
Izberite ustrezne kanale, taktike in strategije ter se postavite pred oči množici mimoidočih spletnih uporabnikov.
Tiste, pri katerih boste vzbudili zanimanje ali interes se bodo sami premaknili v zgornji del vašega prodajnega lijaka.