08.03.2021

Vsebinski marketing

Vsebinski marketingVsebinski marketing je dandanes nepogrešljiv, saj tradicionalne oblike trženja postajajo vse manj učinkovite. Če želite dolgoročne rezultate in skrbite za svojo prihodnost, boste zagotovo izbrali vsebinski marketing.

Kaj je vsebinski marketing?

Vsebinski marketing strateški trženjski pristop, ki se osredotoča na ustvarjanje in distribucijo dragocene, ustrezne in dosledne vsebine, da bi pritegnili in obdržali jasno določeno ciljno skupino, navsezadnje pa tudi spodbudili stranke, da se vedno znova vračajo k vam.

Namesto da svoje izdelke ali storitve predstavljate, svojim potencialnim in dejanskim strankam ponujate resnično relevantno in uporabno vsebino, ki jim bo pomagala rešiti težave ali odgovoriti na vprašanja.

Vsebinski marketing uporabljajo vodilne blagovne znamke

Raziskave kažejo, da velika večina podjetij uporablja vsebinski marketing. Med njimi so številne ugledne organizacije, denimo Cisco Systems, John Deere, Microsoft in P&G. Razvijajo in izvajajo ga tudi mala podjetja in samostojne prodajalne po vsem svetu. Zakaj? Ker preprosto deluje in učinkuje.

Vsebinski marketing je dober za vas in vaše stranke

Vsebinski marketing prinaša tri glavne koristi:

  • povečana prodaja;
  • nižji stroški;
  • boljše, zvestejše stranke.

Vsebina je sedanjost in prihodnost trženja

Še enkrat preberite definicijo vsebinskega marketinga. Podjetja nam nenehno pošiljajo informacije, le da večino časa niso preveč dragocene (»neželena pošta«). Prav zato je vsebinski marketing, ki ponuja relevantno in ustrezno vsebino, v današnjem okolju tako zanimiv.

Trženje je nemogoče brez odlične vsebine

Ne glede na vrsto marketinške strategije, ki jo uporabljate, morate vsebinski marketing vključiti v svoj proces, saj ne sme potekati ločeno. Kakovostna vsebina je del vseh oblik trženja:

  • marketing na družbenih medijih;
  • SEO: iskalniki nagrajujejo podjetja, ki objavljajo kakovostno in skladno vsebino;
  • odnosi z javnostmi: uspešne strategije obravnavajo vprašanja, ki zanimajo bralce;
  • PPC (plačilo za klik): za delovanje PPC potrebujete dobro in obširno vsebino;
  • vhodni marketing: vsebina je ključna za spodbujanje vhodnega prometa in potencialnih strank;
  • vsebinska strategija je del večine strategij vsebinskega marketinga.

Si predstavljate, da bi se vaše stranke veselile vaših vsebin? Kaj če bi, ko jih prejmejo v tiskani obliki, po e-pošti ali na spletnem mestu, z njimi preživele 15, 30 ali celo 45 minut? Vse to in še več vam omogoča in zagotavlja vsebinski marketing.

Se prvič srečujete z vsebinskim marketingom? Doslej ste spoznali njegovo definicijo in glavne prednosti. Če potrebujete nasvet ali imate kakršnakoli vprašanja, se obrnite na našo digitalno agencijo https://digitalpartner.si/ in z veseljem vam bomo pomagali.