13.01.2021

Zakaj je optimizacija spletne strani pomembna

Zakaj je optimizacija spletne strani pomembna

V zadnjem desetletju je internet postal kraj, kjer se potrošniki odločajo za nakupe in kupujejo različne izdelke.

Globalna prodaja e-trgovine je tako narasla, da predstavlja več kot 30% % celotnega svetovnega maloprodajnega prihodka.

Internet je postal tudi ciljno mesto, kjer lahko poiščete informacije o lokalnih podjetjih (46 % vseh iskanj v Googlu ima lokalne namene, 78 % lokalnih iskanj na mobilnih napravah pa povzroči nakupe brez povezave), podjetja s programsko opremo, B2B-podjetja in še več. V vseh panogah je prevzel vlogo »prijatelja«, na katerega se obrnemo, če želimo nasvet. S pravilno umestitvijo podjetja lahko torej neprestano pridobivate ljudi, ki prej še niso slišali za vaše podjetje, da postanejo vaše stranke.

Zakaj je optimizacija spletne strani pomembna

Če svojega spletnega mesta in vsebine na njem ne optimizirate, ni pomembno, koliko ljudi išče izraze, ki so povezani z vašim podjetjem. Vaše spletno mesto se namreč ne bo prikazalo med rezultati, zato ga nihče ne bo opazil, pa tudi vaše podjetje bo ostalo skrito.

RAZMIŠLJATE O IZBOLJŠANJU
VAŠIH SPLETNIH AKTIVNOSTI?

Posredujte nam svoje zahteve
in pripravili vam bomo ponudbo.

Oddajte povpraševanje

Ko spletno mesto optimizirate za iskanje, se postavite na zemljevid. Potrošniki bodo iskali ustrezne izraze, vaše spletno mesto in podjetje pa bosta vedno med zadetki. Tako kot ste našlo to spletno stran?

Z znanjem optimizacije iskalnikov (SEO) boste ustvarili ciljni promet od zainteresiranih kupcev, ki se bodo zanimali za vaše izdelke in storitve.

Toda samo optimizacija za iskanje še ni dovolj. Če zgolj povečate svoj promet in vsebina vašega spletnega mesta ne pritegne potencialnih kupcev, nihče ne bo izvedel konverzije. Obiskovalci se bodo odbili z vašega spletnega mesta in ga zapustili brez nakupa.

Če želite izkoristiti promet, morate optimizirati tudi uporabniško izkušnjo in učinkovitost svojih konverzijskih lijakov.

Z optimizacijo stopnje konverzije (CRO) povečate število potencialnih strank in prodaj, ki jih ustvarite s plačanim in z organskim prometom.

Druga pogosto spregledana prednost je, da lahko optimizacija spletnih strani pomaga okolju. Ko jo izvajate, lahko namreč pomagate zmanjšati ogljični odtis svojega spletnega mesta.